Обмін/повернення товару

На товари, придбані на сайті Softlux, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо) та розрахунковий документ.

В магазині представленні різні группи товарів які згідно законодавства - підпадають під обмін та повернення чи навпаки не підлягають обміну чи поверненню в звязгу з такою групою. 

Обмін товару в звязку з його не кондицією, псування відбувается безкоштовно за рахунок відправника за наявності "Акту" про такий випадок від пошти який отримувач просить скласти співробітника поштової служби в момент виявлення такого випадку. 

Повернення товару (в звязку з особистими причинами покупця після "оформлення" - це і є фактично момент підтвердження та надання згоди, прояв бажання на придбання товару або під час телефоної розмови з менеджером і підтвердження, оформлення замовлення) - відбувається за рахунок покупця.

Адреса для повернення та обміну товару:

2. Адреса для повернення товару
- Надішліть нам товар «Новою поштою м. Дніпро, Нова пошта, №8
- Кравець Сергій Миколайович, +380 (94) 491 20 51
- Вкажіть оціночну вартість, згідно ціни товару
- Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати.

3. Повернення коштів за товар

- На картку (номер картки та ПІБ власника банкської картки)
- Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2-7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення.

Товари належної якості

  1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
  2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
  3. відсутність слідів використання і забруднень;
  4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  5. збереження заводського маркування;
  6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Хто сплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 5 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.

Будь які питання стосовно обміну та повернення товару можливо врегулювати шляхом перемовин між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто звязатися з менеджером будь яким зручним для вас способом.

Всі відносини регулюються згідно Закону України «Про захист прав споживачів».