Обмін та повернення товару

Строк обміну: протягом 14 днів з моменту отримання.

Товари належної якості

Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:
  • обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
  • отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Умови повернення:
  • товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
 
Товари неналежної якості
Покупець має право повернути або обміняти товар, якщо він має недоліки, що роблять його використання за цільовим призначенням неможливим повністю чи частково. Цей недолік виник з вини виробника і не може бути усунений без явних наслідків.

Відмова в поверненні або обміні товару неналежної якості може бути з наступних причин:
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця;
  • було вчинено несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару, порушена конструкція чи схема товару.

Як повернути або обміняти товар:

1. Зв'яжіться з нами по email [email protected]
У зверненні вкажіть:
номер замовлення, за яким було здійснено продаж товару;
причину повернення.
2. Упакуйте товар
Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо продукт складається із кількох частин, потрібно повернути весь комплект.
3. Надішліть нам товар "Новою поштою" Дніпро, Нова пошта, №8
Кравець Сергій Миколайович, +380 (94) 491 20 51

Послуги транспортної компанії:
оплачує інтернет-магазин

Кошти будуть зараховані на ваш рахунок протягом 5 робочих днів.